Ако Вие сте попаднали в раздела "случаен минувач", ние можем да споделим с Вас, че не сте СЛУЧАЕН.
Вие сте търсеща личност,която надяваме се ще открие потенциала на своята бъдеща активност в по-долу споделените факти отностно транспорт и франчайз, ще намери за интересна платформата на Бизнес Ангелите..
Понятието товарен транспорт се използва във връзка с придвижването на стоки от едно място на друго. За тази цел се използва пренос по обикновенни, релсови и водни пътища.
Товарният транспорт е един от основните отрасли на икономиката.
По данни на статистиката в сферата транспорт в България са заети 155 000 души, реализиращи около 9 млрд. лева годишен оборот. Функциониращите компании в бранша са окоол 19 000.
Едно от звената с ключово значение за товарния транспорт е спедиторът. Спедитор, или спедиция е лице или фирма, която организира превози. Ясната роля на спедитора спрямо клиента се илюстрира най-добре с понятието архитект на транспорта. Спедиторът може да резервира за различните видове транспорт различни превозвачи, вкл. камиони, кораби, железопътни линии. В допълнение спедиторите имат и експертен опит, който позволява те да оформят и обработват свързаните с транспорта документи- търговска фактура, митническа декларация, товарителници и други документи, изисквани от превозвача или страната на износ,внос или претоварване.
През България минават 5 общоевропейски транспортни коридора.
Годишният оборот за 2011 г. на голяма част от фирмите от спедиторския и логистичен бранш е достигнал нивата от предкризисната 2008 г. Големите спедиторски компании потвърждават, че бизнесът им през 2011 г. е ускорил обороти и обемите на транспортираните стоки са сравними с тези преди кризата. Компаниите от сектора планират активно ориентиране към комплексното обслужване на веригата на доставките на своите клиенти, тъй като все повече товародатели ще възлагат на спедитора си не само транспорта на стоки, но и тяхното складиране, обработване, опаковане, етикетиране и дистрибуция.
Независимо от вида и мащаба на кризите, транспорт (пренасяне) на стоки винаги ще има, а организацията и оптимизацията му от неговите архитекти – спедиторите ще става все по важна. И интересно ще е не кой ще пренася стоките, а кой ще избере пренасящия, и каква ще е цената за превоз. Именно в тези компоненти е основната роля на СПЕДИТОРА – участващ във вземането и вземащ решения субект в един бизнес за милиарди, с прогноза за ръст.
Франчайзингът е вид стратегически съюз, който обикновено се прилага от компании с утвърден имидж и престижна търговска марка.
Франчайзингът е най-успешният бизнес модел на съвременния свят. Той позволява на всеки да започне веднага собствен бизнес, като ползва бизнес модела и марката на доказала се компания. Той превръща малкия бизнес в голям бизнес!
Copyright © 2012 Tiva+ | Design by Fashion.bg Programing by Peter Minev